nie cam arwah hamster aq...huhuhu.. dh mati dh pown..dlu aq pnggil dy jimmy.. kdng2 ska pggil dy montel..sbb dy gemuk.. dy nie suka gigit..so aty2 klaw nk pgang dy.. skrg i really2 miss kecik nie.. wk2 dy maty a nk ngis..lps 2 mummy ckp jom g beli lgi satu.. tpi aq x nk..dy ny x bole ada pganti.. aq nk dy jugak..huuaaaa.. (the bengong one's) |